Prepping time! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van JeanineSchouwenaar - WaarBenJij.nu Prepping time! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van JeanineSchouwenaar - WaarBenJij.nu

Prepping time!

Door: Jeanine

Blijf op de hoogte en volg

11 April 2015 | Nederland, Nederland

Every student who starts their studies at the English department of the HU knows it’s coming. One of the bigger events in your studies. I had two years to plan this thing but eventually managed to arrange everything within these past in 2 months. Yes, procrastinating is totally my thing! What can I say?! I work well under pressure ;-)

In two days I will be taking off to live in the beautiful city of Bath UK for 2 months. This city is the second best visited city by tourists’. Sooo if you have some spare time feel free to pay me a visit 
I will be doing some work at the Bath backpackers hostel.

Fortunately I will be accompanied by my best friend this whole trip which kinda makes it double the fun. Exploring Bath together!

I am writing this surrounded by a pile of all my clothes. If I ever manage to find my way out and go from packing three suitcases into one bigger and a small one. I will write about my trip and all the things I will be doing once I am there.

Love always,

Jeanine
___________________________________________________________

Elke student die begint aan de opleiding tot Engels docent weet dat het er aan zit te komen. Een van de grotere events in je studie. Ik heb twee jaar gehad om dit allemaal te plannen. Op de een of andere manier heb ik alle planning in de afgelopen twee maanden gepropt. Wat kan ik er van zeggen… Uitstellen is nu eenmaal mijn ding!

Over drie dagen vlieg ik naar het mooie stadje Bath in het Verenig Koninkrijk om daar voor twee maanden te gaan wonen. Dus mocht je niks te doen hebt kom me dan gerust opzoeken! Ik ga aan het werk in het Bath backpackers hostel.

Gelukkig hoef ik niet alleen op avontuur maar ga samen met mijn beste vriendin. Dit maakt het natuurlijk extra leuk! Samen op avontuur in Bath.

Terwijl ik dit schrijf ben ik omringt door al mijn kleding die verspreid over de vloer liggen. Als ik de uitgang ooit vind en er in slaag om van drie volle koffers naar een grote en een kleintje te gaan zal ik je op de hoogte houden van alles wat ik meemaak als ik er ben!

Groetjes!

Jeanine

  • 12 April 2015 - 12:49

    Elly:

    Lieve Jeanine,
    Wat een avontuur zeg, 10 weken in Engeland. En wat zal ik je verschrikkelijk missen!!
    Heel veel plezier, samen met Natasja, in Bath. Geniet ervan lieffie!
    I ♡ you!!
    Dikke kus Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Stay abroad

Tripje voor de studie. 10 weken Bath UK

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2015

Roman Baths

31 Mei 2015

Being an Bathonian

25 April 2015

Exploring the city!

13 April 2015

Bon Voyage!

11 April 2015

Prepping time!

Actief sinds 09 April 2015
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 2457

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 19 Juni 2015

Stay abroad

Landen bezocht: